xRazorbladeKiss

Alla inlägg den 21 september 2009

Av P0RRiS - 21 september 2009 17:43

Ska tipsa om olika musiksidor/bloggar. Ingen speciell ordning, tar dem bara som jag hittar dem. ^-^

1. www.Youtube.com
Alla vet väl om denna underbara sida? (;

2. www.Idahsmusik.blogg.se
Min kompis o hon bloggar om Musik. Värt en titt. (;

3. www.Lastfm.se
Värt att ta en koll på, fast jag själv inte är helt säker på hur det används. x)

4. www.Spotify.com
Har väl de flesta hört talas om? Tyvärr inte gratis, eller så behövs inbjudan. ._.

5. www.Frizon.com
Hip - hop musik för de som gillar det, gratis nerladdning också. (;

6. www.Tobbeno1.se
Finns väldigt mycket musik, för alla olika smaker. Besök! 8D

7. www.Rixfm.se
Lyssna på Radio på nätet. ^-^

8. www.NRJ.se
Svensk radio, kolla vetja, kanske hittar ni något för er? (x

9. www.Musikbloggen.nu
Hittar man det allra mesta på. Rekommenderas starkt för er som är intresserade. ;]

10. www.Rockfoto.se
Här kan ni köpa bilder, från konserter, festivaler osv. Själv köpt här ifrån. (8

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej o Hopp!
Min Musikblogg,
Jag bestämmer vad ni ska få läsa här.
Men efter ett tag, kan ni själva leta upp vad ni vill läsa om. Ha det så trevlans så länge. (:

Omröstning

Vill ni kunna bestämma vad jag ska skriva om ca. en gång i veckan? (:
 Ja det vore kul!
 Nej du får själv bestämma!
 Kanske beror nog på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards