xRazorbladeKiss

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av P0RRiS - 5 oktober 2009 21:13

  
Har ni någonsin hört Savage Garden? Har ni säkert, bara att ni kanske inte visste att det var dem. Ett exempel på 2 av deras låtar jag har hört på radion (läs Rix Fm) är Affirmation & To The Moon And Back. Riktigt bra låtar, och Darrens röst är helt underbar. Vissa tycker han är snygg, men det kommenterar jag inte. Eftersom utseendet inte är det viktigaste för mig. En annan låt jag rekommenderar med dem är Truly Madly Deeply. Jag föredrar den långt före Cascadas version av den. Otroligt fin är den och det är en låt jag brukar "deppa" till om jag orkar leta upp den på Youtube.
Folk kanske inte vill lyssna på Savage Garden för att Darren är bög? Men vad har hans läggning med musiken att göra? Inget, nej. Det har ju inte påverkat deras musik direkt. Inte vad jag har märkt i alla fall. Så om ni inte hört dem förut så tycker jag att ni ska ta och lyssna på dem. Ni kommer få länken till Truly Madly Deeply gratis av mig. (:
Lyssna gärna på dem, för de är riktigt bra och som sagt. Darrens röst är underbar!

Truly Madly Deeply:
http://www.youtube.com/watch?v=H6Dg1Ymji-Q

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej o Hopp!
Min Musikblogg,
Jag bestämmer vad ni ska få läsa här.
Men efter ett tag, kan ni själva leta upp vad ni vill läsa om. Ha det så trevlans så länge. (:

Omröstning

Vill ni kunna bestämma vad jag ska skriva om ca. en gång i veckan? (:
 Ja det vore kul!
 Nej du får själv bestämma!
 Kanske beror nog på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards